odjurens nya liv

2016-06-12
17:53:04

Fantastisk vecka och helg

Har varit ledig sen onsdag eftermiddag! 
Körde ner till Töre i full storm och ösregn, men fram kom jag och lagom till middagen! Mys o film efter middagen och fram till läggdags.
Torsdag började olidligt tidigt när Emil skulle till jobbet och Lucas till skola/fritids.
Efter dom åkt passade jag på att somna om innan Mickan ringde o behövde lite hjälp på jobbet. Sen blev det än sväng till Luleå och Storheden för lite nya kläder och sängkläder. 
När jag kom hem (till Töre) vart det slappa lite innan middagen skulle förberedas och när grabbarna kom hem så ringde klockan att maten var klar! Perfekt timing.
 
Fredagen började även den väldigt tidigt när grabbarna skulle till jobb och skola. Jag hade dock en latardag och låg mest o kollade tv tills Emil kom hem från jobbet. Då vart det fixa o dona lite innan de var dags att åka mot Gällivare för att hämta älskade Tinka!
 
Gårdagen spenderade jag med att damnsuga o skura golv då någon av mina kära katter bestämt sig för att kräkas lite var stans i huset! 
När de var gjort gick jag över till grannen o tjötade lite innan Emil kom från sin tävling o jag startade grillen.
 
Idag har vi sovit länge! Kvart i 12 vaknade vi. Så frunch i form av gårdagens rester och sen fixa borrmaskinen o borra hål och sätta plugg till gardinstänger i hundrummet och i vardagsrummet! 
 
Nu ligger jag här i soffan med tre sovande katter och en hund som behöver gå ut! Så det är väl lika o rasta vovven! 
 
Pöss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: